9:05 am - Cuma Ekim 31, 2014

Metin 2 Şifre Unutma ve Çalınan Hesap

Metin 2 Şifre Unutma ve Çalınan Hesap

oyunu oldukça popüler ve oyunu oynayan kişi sayısı gün geçtikçe artıyor Doğunun Gizemli Dünyasındaki resmedilmeye değer şehirlerle ve etkileyici manzaralarla karşılaşmaya hazırlan.Tehlikeli savaşlar seni bekliyor. Bir dövüş sanatları ustası ol ve ülkeni metin taşlarının karanlık etkilerinden koru şeklindeki sloganıyla büyük oyuncu kitlesine sahip ve tabiî ki şifre unutmaları ve çalınan kullanıcı hesapları oyun severlerin başını ağrıtmakta…

Devamını Oku →

Sponsorlu Bağlantılar

Unuttuğuz Şifrenizi Geri Almak için;

unuttuğunuz şifrenizi bulmak için  bu adrese tıklamanız gerekmektedir.  Açılan pencerede gerekli bilgileri doldurup şifrenizin mailinize gelmesini beklemelisiniz. Kullanıcı adınızı ve mail adresinizi doğru girmediğiniz taktirde şifreniz mail adresinize gönderilmeyecektir.

Çalınan Hesaplar İçin;

metin2Metin2 üzerinden kendine çıkar sağlamak isteyen ve bu sebeple her yolu deneyen bazı kişiler, firmalar ve oluşumlar bulunmakta. Gerek size sundukları hile programları ve içersine sakladıklarıyla olsun, gerek oyun parası olan Yang satışıyla olsun gerekse sizlerin hesaplarını çalarak olsun çeşitli yöntemler kullanmaktadırlar.

Son günlerde çalınan hesap sayısında ciddi bir artış oldu ve Metin 2 oyun şirketi savcılığa suç duyurusunda bulunacak veya herhangi bir şekilde yasal yollara başvuracak oyunculara, başvuruları sırasında gereken son bağlantı bilgilerini verme kararı aldı. Dolayısıyla bu konuyla yasal yollar üzerinden ilgilenecek oyuncularımıza gerekli yardım yapılacaktır. Çalınan hesaplarınız konusunda hakkınızı aramak ve hırsızların yargılanmalarını sağlamak en doğal hakkınızdır.

Kaynak: http://www.metin2.org/


"Metin 2 Şifre Unutma ve Çalınan Hesap" Başlıklı Yazımızı Paylaşın:

+ Facebook'ta Paylaş + Tweet'le Google+ Paylaş
Etiketler: , , , , , , ,

Popüler Aramalar; metin2 çar şifreleri, metin2 ifre deitir, metin2 arlar, metin2 hesabım çalındı, bedava metin2 çarları 2012, alem mt2 şifre değiştirme, metin2 türk çar şifreleri, metin2 anatolia bedava çar, metin2 bedava çar ıd şifre, metin2 hesabım çalındı ne yapmalıyım, metin2 calınan hesabı geri alma, bedava metin2 çarları, bedava mt2 türk çarları, alem mt2 şifre değiştir, metin2 çar ıd ve şifreleri

"Metin 2 Şifre Unutma ve Çalınan Hesap" Haberinde 242 Yanıt bulunuyor

  1. aruda3434 diyor ki:

    FACACI isimli çarım çalındıııı konu ile bilgisi olan yazsınnn

  2. aruda3434 diyor ki:

    çarımı geri alan varsa yazsın o çarı bulmak istiyorummm lütfen yardımmm

  3. aruda3434 diyor ki:

    sayın gm benim çarında arkadaşın yazdıgı gidi bir sşte ismi verdi ss alındı gir oraya bak dedi girdim ve çar daha açılmıyo lütfen benim çarımı bulun 58 lv savaşçı tek çarımdı pitaya sarı bayrakta bütün arkadaşlarım orda benim yaşım35 ama oyunun hastasıyımmm rica ederim yardımcı olunnn

  4. aruda3434 diyor ki:

    lütfen yardımcı ol bana gm çarıma çok emek verdim geri almam için ne gerekli bilmiyorum lütfen bilgisi olan ban yazsın yardımcı olsunnn

  5. ufuk diyor ki:

    çarımın ismi UFUKx

  6. erdem diyor ki:

    iyisin98 kullanıcı adlı çarım çalındı bilgisi olan yazsın

  7. cVolkan diyor ki:

    Ya p3RL3menT42 die çarım açlınbdı lütfen yardım

  8. batuhan diyor ki:

    ya çarımı çaldılar lütfen bana 75lwl çarımı geriverin ful+9duya

  9. era diyor ki:

    metin2deşifremçalındı

  10. era diyor ki:

    metin2deşifremçalındı
    şiremigeriistiyorum

  11. mert diyor ki:

    Benim 99 lwl çar çalındı üstündde kraliyet vardı cennet koleksyonu baron +9 sonra kro yu altın yaptım ama çarı nolur bulun 1t para vardı

  12. mert diyor ki:

    Nolurrrrrr bulunnnnnn buraya siz iyi birisiniz diye düşündüm nolur bulunnnnnnn

  13. mert diyor ki:

    Nolurrrrrrrrrrrr bulun siz iyi birisinizdir nolurrrrr

  14. mehmet diyor ki:

    benim 71 lwl im çalındı nolur yardımcı olun lütfen

  15. can diyor ki:

    Benim çarım rumelide 31 leveldi ep vercem diye msnden bişe yolladı
    ona tıkladım
    metin2 sitesi açıldı
    oraya ıd şifre girdim bi anda çar gitti lütfen yardım edin

  16. ali diyor ki:

    45 lvl calındı napmam lazım

  17. hamzq diyor ki:

    Arkdaslar ben grifonda 89 lwl ile 81 lwl ticket yoluyla çar takası yaparken benım butun bilgilerım takası yapacagım kısının msnıse gitti fakat benım msneme hiç bir türlü bilgi gelmedı yardım plss

  18. özcan diyor ki:

    selam benim sıkıntım 61 lwl çarımı şifresinibaşkasıda biliyo o kişi yakamozda gia denen şahıs çarımı soydu ve bide zalim yaptı şimdi çarımın şifresini deyişmek istiyorum bana deyişme meili geldi ama unuttum tüm meilleri sildim ve bidahada meil atmıyo lütfen bana yeniden meil gönderilsin ben o çara çok emek verdim itemlerin derdinde deyilim çarın şifresini deyişim yeter bu konuda bana yardımcı olun lütfen kaygısız kalmayın şimdiden teşekkürler num 05422448754 çağrı atın ben arim

  19. serdar batuhan diyor ki:

    gm kardeş benim çarımı ss en var dediler ve çarımı soydular ama adam itiraf etti ama itemlerimi geri vermedi onu cezalandırırmısın server:istiklal

  20. TeTik diyor ki:

    gm ßenm msn üzerine carım calındı onu gönderrmisnz lütfen

  21. furkan diyor ki:

    çarım çalındı 2t para var +9 kraliyet 99 level çar zehir kılıçı40 ortalamalı 3 taş basılı 3 kutsama kağıdı var itemler ful +9 acil yardım edin!çarın adı :63styla acil bulun çarı bulana 15 tl

  22. ugur diyor ki:

    bi akşam çarın şifresini degiştirdim tekrar girdim giriyodu sabah oldu giriyom şifre yanlışdiyor msn şifre gitmiş nolur bana yardımcı olun?

  23. batuhan diyor ki:

    kardşeim o çarın üstüne olan e postayı wer bana halledersem geri bu siteden werrim sana sadece e postayı wer.

  24. batuhan diyor ki:

    @furkan
    çarı çalınan warsa metin2sinin oldu msnyi wersin bulim arkadaşlar.

  25. can diyor ki:

    BENİM ADIM CAN RUMELİDE OYNUYORUM ÇARIM 47 LVL KÜPEM,KOLYEM,AYAKKABIM,KASKIM,

    +9 EJDERHA PLAKA ZIRHIM VE +9 DOLUNAY KILICIM VE 2M PARAM ÇALINDI YARDIMINIZI BEKLİYORUM EN OLMADI SAVCILIĞA BAŞVURMAYI DÜŞÜNÜYORUM

  26. petux diyor ki:

    gm ben msn sifreyi unuttum depo sifreyede giremiyom ama cara gire biliyorum depo sifreyi bulmak icin ne yapam

  27. yusuf diyor ki:

    benim +9 kdp ve +9 aslan plakalı carımı şifresini unutum onu nasıl bulabilirim cevap istiorum

  28. denizozleyen45 diyor ki:

    çok güzel

  29. anıl diyor ki:

    ya 37 level çarım msn den çalınıp başka bir msn ye akrtarılmış aaannn35di I d oyundaki adıda xxezicixx35 di çok üsüldüm ya :`( _ :( bunu bilen lüfen yazı yazzın

  30. salih diyor ki:

    alın bedava mt2 çar 90 lwl ıd: salihbaba42 şifre:konyalıyım42

  31. salih diyor ki:

    aldınızmı

  32. salih diyor ki:

    bida verem ıd: 67baba42 şifre:123adam123 server:asena :lwl 42 itemler :+9 ölümcül 5 efsunlu 3000hp, dolunay kılıcı+7 18 beceri ,beyaz altın kolye+8 hpli,beşgen kalkan+5 diyerlerine siz bakarsınız :)))

  33. Enes diyor ki:

    SaLih YaLan SöLeme Adam Gibi Weriyosan Wer

  34. Enes diyor ki:

    wercenmi alooo =?????

  35. salih diyor ki:

    wermicem lannnnnnnnn

  36. salih diyor ki:

    alın geçek valla wolfteam oyununda çar ıd:kaderimde10 şifre:3210425 ama şifreyi deyiştirmiş olabilirler

  37. okan diyor ki:

    ergenekon 76 lwl çar çalındı msn felen değişitrmişler gm ticket attım 30 tane felen soru sordulkar sonra noel sandığından kazınmış olduğunuz itemleri söyleyin dedi yazdım g mail hesabı aç dedi bize bildir dedi bilidrdim sonra 7 gün incelemem lazım diyo bu iş ne oldu ?

  38. okan diyor ki:

    BU İŞTEN BİŞİ ÇIKARMI ARKADAŞLAR…!

  39. samet diyor ki:

    kilikya:mavi bayrak carın adı illlegallll calındı 69 lwdi 70olcaktı yardım et

  40. barış diyor ki:

    Ben HazarMt2 oynuyordum ama arkadaşım açrımın şifresini ve ID seni değiştirdi ne yapmalıyım… acill lazımsın bna ???? sizce ne yapmalıyım ????

  41. buğra diyor ki:

    arkadaşlar benim 72lvl M2 turkey de çarım çalındı +6 çeliğim wardı ondan sonra bi adam bana bir site söledi elinde +9 muharebe kılıcı wardı ben bu kılıcı bu sitedem aldım bu sieteye ıd ve şifreni yaz ondan sonra alt tarafa istediğin itemi yaz dedi bende yazdım sonra çık gir dedi adam bende girip çıktım sonra girdiğimde bi baktım:hesap ismi veya şifre yanlış dedi sonra anladım ve çok üzüldüm ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIM EDİN İSTEDİĞİM

Yorum Yazın

Sitede Ara